•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Internet Mercenaries and Viral Marketing

The Case of Chinese Social Media

Mei Wu, Peter Jakubowicz, Chengyu Cao
244,95 €
+ 489 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social media and emerging internet technologies have expanded the ideas of marketing approaches. In particular, the phenomenon of the internet in China challenges the common perception of new media environments. Internet Mercenaries and Viral Marketing: The Case of Chinese Social Media presents case studies, textual analysis, media reviews, and in-depth interviews in order to investigate the Chinese "pushing hand" operation from the conceptual perspective of communications and viral marketing. This book is significant to researchers, marketers, and advocates interested in the persuasive influence of social networks.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
326
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781466645783
Date de parution :
30-09-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1043 g

Les avis