•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Interrogating (Hi)stories

Establishing the Educational Relevance of Spiritual Development Through Critical Historiography

Audrey Lingley
Livre broché | Anglais | Critical Qualitative Research | n° 12
46,95 €
+ 93 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In Interrogating (Hi)stories, Audrey Lingley uses a critical constructivist perspective to problematize the absence of the spiritual dimension of human growth from pedagogical models that emphasize responsiveness to developmental psychology. The book investigates this conspicuous absence through critical historiographical research; it is a critical interrogation of the tacit understandings that guide education in general and middle grades reform in particular. The author offers practical, classroom-based implications and culturally respectful language for educators who believe spirituality is a legitimate aspect of human growth and learning in a public school setting.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
250
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 12

Caractéristiques

EAN:
9781433125225
Date de parution :
31-03-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
153 mm x 225 mm
Poids :
385 g

Les avis