Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

It's All about Relationships

What Itil Doesn't Tell You

Suzanne D Van Hove, Kathy Mills
Livre broché | Anglais
56,95 €
+ 113 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A unique holistic approach to ITIL in the real worldAs more companies begin an adopt/adapt initiative based on ITIL guidance, they quickly realize that looking at single processes in isolation is not enough. To benefit fully from the framework, companies have to look at the relationships between processes, understanding upstream and downstream impacts. However, advice on using this approach has not been readily available ... until now. Manage your ITIL implementation like never before Co-published by ITGP and itSMF USA, It's All About Relationships: What ITIL(R) doesn't tell you is the third book in the Thought Leadership Series. Providing a view into the vital relationships between the ITIL lifecycle stages, this unrivalled publication provides invaluable guidance that no service manager should be without. Practical, sensible and sound advice from industry expertsThe authors bring together their extensive practical experience to provide a guide written for IT professionals, ITSM practitioners, Service Owners and Process Owners, university students, and in fact anyone working to adopt the ITIL framework or needing a deeper understanding of its interfaces. 'Suzanne's and Kathy's knowledge and attention to detail shine through in the very high quality of this publication. No doubt you will find it indispensable and in short order, I'm sure your copy will be well used and dog-eared!' Dwight Kayto PMP, ITSM Fellow, ITIL Expert.

ITIL(R) is a registered trade mark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
171
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781849284844
Date de parution :
02-07-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
430 g

Les avis