•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Knowledge Driven Service Innovation and Management

IT Strategies for Business Alignment and Value Creation

Eng K Chew, Petter Gottschalk
Livre relié | Anglais
258,45 €
+ 516 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As service-centered organizations focus on their customers, values are co-created through organizational capabilities. The central part of these capabilities is knowledge which is directly supported by information technology and the relationships between the service firms' knowledge, capabilities, IT and strategy is essential for superior value co-creation with customers. Knowledge Driven Service Innovation and Management: IT Strategies for Business Alignment and Value Creation provides a comprehensive collection of research and analysis on the principles of service, knowledge, and organizational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organizations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
620
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781466625129
Date de parution :
30-11-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
218 mm x 277 mm
Poids :
1678 g

Les avis