•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Lead Market India

Key Elements and Corporate Perspectives for Frugal Innovations

Livre relié | Anglais | India Studies in Business and Economics
105,45 €
+ 210 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

India is still perceived by some as a developing country that has yet to create world-class products of its own. However, this book shows that in recent years India has emerged as a lead market for frugality-driven innovations that are affordable, robust and successful even outside its geographic boundaries. Many global companies have recognized these changes and are ramping up their local R&D capabilities. At the same time, several Indian firms are venturing out to international shores and gaining access to new markets. Using a top-down approach, the book takes a closer look at systems of innovation at work and presents examples of successful, corporate innovations in multiple industries and their contextual conditions.





Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
254
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319463902
Date de parution :
15-12-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
553 g

Les avis