Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Making Sense of Data in the Media

Andrew Bell, Todd Hartman, Aneta Piekut, Alasdair Rae, Mark Taylor
Livre broché | Anglais
49,45 €
+ 98 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"There are two ways to learn about statistics. You could endure pages of maths and formulae, or you could learn from informative case studies exploring how, when and why data is used well or badly in today′s society. I prefer the second option. Happily, the authors do too." - Richard Harris, University of Bristol

This is not your typical statistics textbook.

The amount of data produced by and presented in the media has never been greater. But can we trust what we are being shown? In an age of fake news, how can you understand what data is real, misleading, or simply plain wrong?

This book shows you how to critically evaluate the data you see in the media. It weaves everyday real-life examples with statistical concepts in a way that makes statistics come alive. No complex equations, no overly technical language.

This isn't just learning the techniques needed to pass a stats course. This is a book for anyone who reads (or writes) the news, watches adverts, or goes on the Internet. It will give you tools and knowledge you can apply every day to make sense of the use, and misuse, of data in the media.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781526447203
Date de parution :
20-12-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 239 mm
Poids :
725 g

Les avis