•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Managing the Media

Proactive Strategy for Better Business-Press Relations

Fred J Evans
Livre relié | Anglais
127,45 €
+ 254 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Emphasizing the need for businesses to take a proactive approach to media relations, examines methods and techniques used by executives to develop successful press relations. Marketing News

Media relations is a hot topic on today's business agenda. This timely book advocates that business take a proactive approach to media relations to prevent biased treatment. Various strategies are developed and techniques that executives can use are explored. Many case examples are cited of campaigns waged by companies in diverse circumstances. It is based on a national survey of business executives of the Fortune 1,000 largest corporations and journalists from the nation's largest newspapers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
189
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780899301563
Date de parution :
16-06-87
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
390 g

Les avis