•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Competences and Strategic Flexibility in China

Y Wang, R Li-Hua
Livre relié | Anglais
119,45 €
+ 238 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In the age of globalization, China presents a unique setting for organizations. However, the uncertainties and ambiguities prevalent in the Chinese business environment, in particular in the area of marketing competences and strategic flexibility, are neither well understood nor effectively negotiated by the international investment community. With examination of what is currently happening in terms of Chinese business, this book addresses Chinese business culture and its turbulent business environment. In particular, it discusses how firms build and leverage distinctive competences, capabilities of organizationhal learning and strategic flexibility to achieve superior customer-focused performance in fast-moving environments.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
261
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780230013506
Date de parution :
01-12-06
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 223 mm
Poids :
444 g

Les avis