Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een
zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier
in werkt. Dit boek is geschreven voor therapeuten, coaches en counselors
die volgens het uurtje-factuurtje principe werken en meer willen verdienen
door betaald te worden naar waarde in plaats van naar tijd. Het neemt je mee door het proces van kiezen wie je waarmee wilt helpen, hoe je een waardevol programma creëert waar cliënten graag ja tegen zeggen én bereid zijn heel goed voor te betalen, en hoe je zichtbaar wordt.
De tips en strategieën in dit boek móet je weten omdat het informatie bevat die je niet op beroepsvormende opleidingen leert. Leren hoe je een succesvolle praktijk creëert vraagt hele andere vaardigheden en strategieën dan weten hoe je een inhoudelijk goed opgeleide professional bent. Het betekent het verschil tussen succesvol zijn, overleven of falen. Daarbij heeft de komst van internet het landschap om cliënten te vinden en te begeleiden revolutionair veranderd. Dit biedt heel veel nieuwe kansen.
DIT BAANBREKENDE BOEK LAAT JE ZIEN HOE JE:
* stopt met uurtje-factuurtje werken en een grote sprong in inkomen realiseert
* je ideale cliënt kiest en welk probleem je voor deze cliënt oplost
* high end programma's creëert en van daaruit meer inkomstenbronnen
* je cliënt beweegt van interesseren naar investeren
* social media en internet inzet om zichtbaarheid en expertstatus te claimen
* dankzij marketing met plezier IN en vooral AAN je praktijk werkt
* effectief je tijd inzet zodat je met minder inspanning meer resultaat haalt
* welke mindsets een 'must' zijn om een succesvolle praktijk te creëren
* en nog ongelofelijk veel meer
Dit boek is geschreven door twee professionals. Sandra, therapeut en business coach, met meer dan 15 jaar een eigen, inmiddels grotendeels online praktijk. Zij is een van de pioniers in Nederland in een andere manier van praktijk voeren. Jeanet is social media bestseller auteur, spreker en business coach met meer dan 25.000 verkochte boeken.
Je krijgt de beste kennis en praktijkervaring van twee experts die een passie delen: jou leren hoe je meer mensen helpt, meer geld verdient en het leven leidt waar je van houdt... NU!