Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Management, Global Edition EBOOK

Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Ebook | Anglais
52,99 €
+ 52 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Start thinking like a marketer with the gold-standard text for today's Marketing Management.

Marketing Management, 16th edition by Kotler, Keller, and Chernev, is the latest version of this landmark text, offering an extensive analysis of the latest theories and practices in the marketing environment.

Ideal for undergraduates and graduates who want to follow a career in the field, the book introduces you to the Marketing Manager's way of thinking, focusing on the role, issues, and decisions that Managers face in alignment with company needs and objectives.

The text's reader-friendly content provides balanced coverage and a clear structure that will guide you through the necessary steps to build, execute and manage successful marketing campaigns and compelling brands.

The latest edition uses a multidisciplinary approach, providing in-depth knowledge and broader understanding of the essential marketing principles and core concepts. It will challenge your critical thinking and analytical skills with universal practical applications, covering a wider spectrum of products, services, and marketing strategies. A range of examples includes Wegmans, Starbucks, and Uniqlo, bringing first-hand experience regarding how a successful marketing strategy works in large-scale organisations.

Reflecting recent changes and developments in the field, the book aims to provide an in-depth understanding of the best marketing practices and arm you with the knowledge and tools necessary for a successful future career in the field.

Pearson MyLab® Marketing is not included. Students, if Pearson MyLab Marketing is a recommended/mandatory component of the course, please ask- your instructor for the correct ISBN. MyLab Marketing should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292405100
Date de parution :
25-10-21
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
PDF

Les avis