•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Marketing Research with SAS Enterprise Guide

Kristof Coussement, Nathalie Demoulin
Livre broché | Anglais
93,45 €
+ 186 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Many marketing researchers, companies and business schools need to use statistical procedures and accurately interpret the result, that's why the SASÂ(R) Enterprise Guide software, which uses a user-friendly drag-and-drop menu to extract statistical information, is so popular. Marketing Research with SAS Enterprise Guide includes 236 screen shots to provide a detailed explanation of the SASÂ(R) Enterprise Guide software. Based on a step-by-step approach and real managerial situations, it guides the reader to an understanding of the use of statistical methods. It demonstrates ways of extracting information, collating it to provide reliable knowledge, and how to use these insights to solve day-to-day business and research problems. SAS Â(R) offers a stand-alone marketing research tool by means of the SASÂ(R) OnDemand Enterprise Guide solution for academics and business professionals. This straightforward, pragmatic reference manual will help: -

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781409426769
Date de parution :
28-11-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
174 mm x 248 mm
Poids :
693 g

Les avis