Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Native Advertising

Advertorial Disruption in the 21st-Century News Feed

Lisa Lynch
Livre broché | Anglais | Disruptions
27,45 €
+ 54 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description



Native Advertising

examines the emerging practices and norms around native advertising in US and European news organizations. Over the past five years native advertising has rapidly become a significant revenue stream for both digital news "upstarts" and legacy newspapers and magazines.

This book helps scholars and students of journalism and advertising to understand the news industry's investment in native advertising, and consider the effects this investment might have on how news is produced, consumed, and understood. It is argued that although they have deep roots in earlier forms of advertising, native ads with a political or advocacy bent have the potential to shift the relationship between news outlets and audiences in new ways, particularly in an era when trust in the media has reached a historic low point. Beyond this, such advertisements have the potential to shift how media systems function in relation to state power, by changing the relationship between commercial and non-commercial speech.



Drawing on real-world examples of native ads and including an in-depth case study contributed by Ava Sirrah, Native Advertising provides an important assessment of the potential consequences of native advertising becoming an even more prominent fixture in the 21st-century news feed.



Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
136
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032178691
Date de parution :
30-09-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
167 g

Les avis