•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Objectivity in Journalism

Steven Maras
Livre relié | Anglais | Key Concepts in Journalism | n° 1
111,45 €
+ 222 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Objectivity in journalism is a key topic for debate in media, communication and journalism studies, and has been the subject of intensive historical and sociological research. In the first study of its kind, Steven Maras surveys the different viewpoints and perspectives on objectivity. Going beyond a denunciation or defence of journalistic objectivity, Maras critically examines the different scholarly and professional arguments made in the area. Structured around key questions, the book considers the origins and history of objectivity, its philosophical influences, the main objections and defences, and questions of values, politics and ethics. This book examines debates around objectivity as a transnational norm, focusing on the emergence of objectivity in the US, while broadening out discussion to include developments around objectivity in the UK, Australia, Asia and other regions.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
248
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9780745647340
Date de parution :
14-01-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 211 mm
Poids :
317 g

Les avis