Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Organizational Change

Creating Change Through Strategic Communication

Laurie Lewis
Livre broché | Anglais | Foundations of Communication Theory
74,45 €
+ 148 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A comprehensive guide to essential theories and practices of change creation and implementation

Organizational Change provides an essential overview to implementing deliberate and focused change through effective communication strategies. Author Laurie Lewis integrates academic rigor with real-world case studies to provide a comprehensive examination of both theoretical and pragmatic approaches to alterations and modifications of organizational structures. Emphasizing the importance of formal and informal communication in implementation of change, this text investigates methods of information dissemination and examines various channels for communicating change. Coverage of stakeholder relationships, concepts of uncertainty and resistance, assessing change outcomes, and more provides readers with a solid foundational knowledge of change dynamics in organizations.

Extensively revised and updated, this second edition provides new case studies on topics such as design of input solicitation, and current research in areas including the persuasive effects of sidedness or inoculation, and socially supportive communication. Improved pedagogical tools, streamlined organization of topics, and additional charts, graphs, and images reinforce efficient presentation of material and increase reader retention and comprehension.

  • Examines empirical, theoretical, and conceptual approaches to strategic communication during organization change
  • Explores key elements of change, appropriate communication strategies, and outcome evaluation methods
  • Presents adaptive and programmatic strategic implementation models
  • Provides studies of real-world companies and actual research on organizational change
  • Debunks popular myths and clarifies misunderstandings of research and theory on implementation of change
  • Demonstrates how Individuals, groups, and entire organizations can create change and influence implementation.

Organizational Change provides a thorough survey of the communication and implementation strategies, methods, and conceptual foundations of change in public and private sector organizations, suitable for undergraduate and graduate study and practitioners with interest in complex change implementation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
336
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781119431244
Date de parution :
06-03-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
430 g

Les avis