•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Paying for Broadcasting: The Handbook

Tim Congdon, Gavyn Davies, Andrew Graham, William B Shew, Brian Sturgess
Livre relié | Anglais
243,45 €
+ 486 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What does the future hold for broadcasting in Britain? At a time when British broadcasting is undergoing great change, what revenues will be available for funding programming in the 1990s and beyond? Paying for Broadcasting: The Handbook presents a wide-ranging discussion of funding options open to broadcasters. Commissioned by the BBC to inform debate in the run up to the 1996 Charter Renewal, and drawing on examples from Britain and other worldwide broadcasting markets, the authors explore the histories of and project future possibilities for the revenues available from different sources: advertising and sponsorship, subscription, programme sales and co-production and various kinds of public funding.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138442917
Date de parution :
03-07-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
129 mm x 198 mm
Poids :
452 g

Les avis