•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Perspectives on Public Relations Research

Danny Moss, Dejan Vercic, Gary Warnaby
202,95 €
+ 405 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The practice and study of public relations has grown significantly within Europe over the past decade, yet as a discipline, it remains a relatively unexplored field. This volume of papers brings together contributions from some of the leading international public relations academics and practitioners who provide valuable insights into the theories underpinning current public relations thinking and practice, and illustrate the diversity of perspectives that characterize this evolving area. Key issues discussed include: -

* the contribution of public relations to strategic management in organizations
* the feminization of public relations
* the function of rhetorical study in our understanding of modern corporate dialogue
* international perspectives of public relations.

A valuable aid to both students and practitioners, this fascinating book challenges some of the traditional assumptions about public relations practice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415217675
Date de parution :
28-10-99
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
142 mm x 221 mm
Poids :
530 g

Les avis