•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Qualitative Marketing Research

Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies

Rajagopal
Livre broché | Anglais
37,45 €
+ 74 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications.

Qualitative research manages the fundamental challenge in interpreting the complexities associated with consumer behavior, particularly in large diversified marketplace and guides managers towards understanding consumers. This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications.

Discussions in the book present new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes on the application of qualitative research in consumer-centric companies. The book argues that companies need to consider a broader perspective of marketing research to support marketing decisions derived by understanding consumer behavior using qualitative research methodology.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
196
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781949991017
Date de parution :
31-01-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
272 g

Les avis