•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems

Sebastian Möller
Livre relié | Anglais
195,95 €
+ 391 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems offers a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic information, phone-directory and messaging, or telephone-banking services. A new taxonomy of quality-of-service is presented which serves as a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality. A broad overview of parameters and evaluation methods is given, both on a system-component level and for a fully integrated system. Three experimental investigations illustrate the relationships between system characteristics and perceived quality. This current and comprehesive reference conatins information useful in all phases of system specification, design, implementation, and operation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
469
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780387231907
Date de parution :
12-11-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
163 mm x 243 mm
Poids :
952 g

Les avis