Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Quick Win Public Relations is aimed at businesses and not-for-profit organisations seeking to build and enhance their relationships with key stakeholders across a range of activities, from publicity to managing crises. It is especially helpful for small and medium-sized enterprises and owner-managed businesses. Further and higher education students, and students on professional courses, will find it an invaluable study aid, while educators will find it a useful quick reference guide. The book is divided into five sections, designed to take you from basic understanding of essential concepts, through practical ability in handling PR tactics, to creative and strategic practices that can make organisations and practitioners stand apart as excellent communicators: - PR Essentials helps you to understand what public relations is really about, offering easy-to-grasp introductions to relationship and reputation management, engaging with publics, and different uses of PR. It also shows how PR complements the marketing and human resources functions within your organisation, and the role it plays in enabling you to communicate more effectively with external publics; - Engaging with Professionals contains useful tips and techniques for building good relationships with journalists, photographers and graphic designers. With easy-to-follow advice on organising media events, you will be able to enhance the quality of your media work and gain better coverage; - Practical PR Skills focuses on the essential writing skills that form every practitioner's basic armoury - press releases, holding statements, feature articles, photograph captions and speeches; - Engaging Online has become vital to the success of any organisation's communications, and this section provides a practical guide to different types of social media, including the use of podcasts and blogs; - PR Excellence takes you on a whistlestop tour of advanced strategies. Beginning with internal communication audits, the section delves into reputation management, implementing corporate social responsibility (CSR) programmes, lobbying, activism, and issues and crisis management. Each section contains useful 'Hints' boxes and mini case studies 'In Practice', which use examples of excellent PR practice to illustrate key points. The sections can be read in sequence, growing progressively more complex and strategic, or may be dipped in and out of as needs arise. As an alternative, you can focus on specific topics using the grid in the Contents pages. Each question is cross-referenced with others to build a more complete understanding of the topic.