•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reconceptualizing Literacy in the Media Age

Livre relié | Anglais | Advances in Reading / Language Research | n° 7
264,45 €
+ 528 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Information about issues and procedures for media or visual literacy is currently widely dispersed. This title advances current scholarship by transcending traditional research boundaries and combining a number of different backgrounds, such as cultural studies, reading, computers and technology, sociology, textual criticism. It supports an interdisciplinary curriculum; in depth reviews of how media and visual literacy support and extend current print literacy theories and practices; it provides explicit examples of research methodologies and accounts of implementation procedures and policies in schools and colleges. This work focuses on a wide spectrum of media like film, television, children's picture books, computers and newspapers. The contributing authors, who read as a who is who in media literacy come from diverse disciplines, locations, and backgrounds, employ varied lenses and formats to provide broad, innovative definitions of literacy.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
484
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 7

Caractéristiques

EAN:
9780762302642
Date de parution :
25-12-98
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
234 mm x 156 mm
Poids :
848 g

Les avis