•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Researching Design Learning

Issues and Findings from Two Decades of Research and Development

Richard Kimbell, Kay Stables
Livre broché | Anglais | Contemporary Trends and Issues in Science Education | n° 34
97,95 €
+ 195 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Design & Technology evolved in the school curriculum from the mid 1960s. By the 1980s the subject had become mainstream for the British government to fund research exploring what learners could do when challenged with design & technology tasks. Richard Kimbell and Kay Stables worked together on that project, producing in 1991 the first seminal research report on learners' capability in design & technology. This book summarises the lessons learned from these projects. The messages centre on the designing activity, on learning, teaching and assessment, and - more widely - on what can be learnt about the research process itself. How does this active, concrete learning tradition enable cognitive and emotional growth? What influences bear upon this process; the teacher, the environment, the task, the learners themselves?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
324
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 34

Caractéristiques

EAN:
9781402090547
Date de parution :
27-09-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
476 g

Les avis