•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Review of Marketing Research

Livre relié | Anglais | Review of Marketing Research | n° 10
312,95 €
+ 625 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and universities. The issue provides insights of interest to marketers throughout the discipline. Topics covered include a critical review on consumer experience and experimental marketing, designing and pricing digital content products/ services and nation equity. Authors include senior Chaired professors from such prestigious institutions as Wharton and Columbia. This volume adds to the already formidable body of knowledge built up by this highly respected book series.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
306
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 10

Caractéristiques

EAN:
9781781907603
Date de parution :
26-06-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
635 g

Les avis