Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This special issue, featuring contributions from top scholars including former editors of top journals in marketing, will assemble a set of current, c...Savoir plus
Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fu...Savoir plus
This volume provides case studies, analysis and frameworks, reviews key studies and techniques, offers theoretical explanations, identifies unanswered...Savoir plus
Provides articles by the marketing field's leading researchers and academicians. This work includes chapters that are not only theoretically rigorous ...Savoir plus
Establishing, expanding and leveraging brand meaning is critically important yet exceedingly complex. Successful brand meaning management is foundatio...Savoir plus
This special issue of Review of Marketing Research is unique in that it contains articles by marketing legends in their own words. Presented in alphab...Savoir plus
Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and unive...Savoir plus
In their 2004 article "Evolving to a new dominant logic for marketing," Vargo and Lusch established the related principles that value is always co-cre...Savoir plus
Contains articles by marketing field's researchers and academicians. This book includes literature reviews, methodologies, empirical studies, trends, ...Savoir plus
Providing state-of-the-art articles by the marketing field's leading researchers and academicians, the volumes in this annual series include approxima...Savoir plus
Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place. Here, leading schol...Savoir plus
The Review of Marketing Research annual series provides articles by the marketing field's leading researchers and academicians. RMR publishes long cha...Savoir plus
Marketing in a Digital World consists of nine essays on how the digital revolution has affected marketing theory and practice. Leading marketing schol...Savoir plus
Part of "The Review of Marketing Research" annual series that provides articles by the marketing field's leading researchers and scholars. The series ...Savoir plus
This volume of Review of Marketing Research (RMR) focuses on Shopper Marketing and the Role of In-Store Marketing. The chapters draw from academic res...Savoir plus