•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Scientific Advertising

Claude C Hopkins
Livre broché | Anglais
11,45 €
+ 22 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Claude Hopkins, the father of modern advertising techniques, believed that "Advertising is salesmanship," and as such it should be measurable and justify the results that it produced. In Scientific Advertising, he explains precisely how to do that, and the principles he discovered and documented are as true today as when they were first written. This business classic covers mail-order marketing, headlines, psychology, strategy, budgeting, and more advanced subjects like negative advertising and how to test an advertising campaign. Whatever advertising medium you use, from print to the Internet, the fundamental principles of Scientific Advertising are universal and timeless.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
80
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781607962366
Date de parution :
18-01-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
127 g

Les avis