•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Service Excellence in Tourism and Hospitality

Insights from Asia

Livre relié | Anglais | Tourism, Hospitality & Event Management
147,95 €
+ 295 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Service operations management in the tourism and hospitality industry requires a high level of coordination, communication and facilitation to satisfy visitors. In all of these activities, service excellence means a lot to visitors in terms of their experience, and to the business it means repeat customers and word-of-mouth marketing. Based on fresh empirical evidence from the field, this book captures the different approaches and challenges to service excellence in the Asian tourism and hospitality industry. Focusing on hotels, attractions, transport providers and other segments in tourism and hospitality, this book presents new case studies underlining and detailing global and local travel industry practices. The book is meant as a reference and supplementary reading for students, researchers and industry practitioners.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
220
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030576936
Date de parution :
21-01-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
512 g

Les avis