•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Service management voor zorgorganisaties

Paul Gemmel, Katrien Verleye, Bert Meijboom
Livre | Néerlandais
31,00 €
+ 62 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Service management is een groeiend onderzoeks- en studiedomein. Het boek 'Service Management voor Zorgorganisaties' brengt inzichten samen over het functioneren van zorgorganisaties en hun kennis over service management. Het boek kan beschouwd worden als een handboek of een handleiding die zorgorganisaties moet helpen om een (nog) betere service te verlenen.

In deze nieuwe editie hebben de auteurs hun state-of-the-artkennis over het service management in zorgorganisaties uitgebreid met 15 nieuwe casussen die in het tweede deel van het boek worden toegevoegd. De casussen belichten een servicemanagementconcept dat aan bod komt in één van de basishoofdstukken.
Deze basishoofdstukken zijn nog steeds opgebouwd volgens het 5 P & I-model:

  • Positionering
  • Performantie
  • Procesmanagement
  • Personeelsmanagement
  • Plaats
  • Innovatie

Op deze wijze is de nieuwe editie van het boek niet alleen een goed referentiewerk over service management in zorgorganisaties, maar ook een uitstekend caseboek met verhalen waarin de manager, de zorgprofessional of de student zich kan herkennen.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
195
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789048627332
Date de parution :
16-09-16
Format:
Livre
Dimensions :
160 mm x 240 mm

Les avis