•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Customer Management

Integrating Relationship Marketing and Crm

Adrian Payne, Pennie Frow
Livre broché | Anglais
62,45 €
+ 124 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide a clear roadmap to excellence in customer management: this is the first textbook to demonstrate how it can be done. Written by two acclaimed experts in the field, it shows how an holistic approach to managing relationships with customers and other key stakeholders leads to increased shareholder value. Taking a practical, step-by-step approach, the authors explain the principles of relationship marketing, apply them to the development of a CRM strategy and discuss key implementation issues. Its up-to-date coverage includes the latest developments in digital marketing and the use of social media. Topical examples and case studies from around the world connect theory with global practice, making this an ideal text for both students and practitioners keen to keep abreast of changes in this fast-moving field.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
542
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781107649224
Date de parution :
28-03-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
193 mm x 241 mm
Poids :
1156 g

Les avis