•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic International Management

Text and Cases

Dirk Morschett, Hanna Schramm-Klein, Joachim Zentes
Livre broché | Anglais
73,95 €
+ 147 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A compact overview of the most relevant concepts and developments in International Management. The various strategy concepts of internationally active companies and their implementation in practice are the core of this book. The authors describe the particularities of international value chain activities and management functions and offer a thorough understanding of how Production & Sourcing, Research & Development, Marketing, Human Resource Management and Controlling have to be designed in an international company and what models are available to understand those activities in an international context.

In 23 lessons, a comprehensive overview of all key issues is given. Each lesson is accompanied by a case study from an international company to facilitate the understanding of all important factors involved in strategic international management.

In this third edition, all chapters have been updated, all case studies revised, new chapters and recent data were integrated.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
561
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783658078836
Date de parution :
20-02-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
168 mm x 236 mm
Poids :
1111 g

Les avis