•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Marketing Management

Alexander Chernev
Livre broché | Anglais
84,95 €
+ 169 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Strategic Marketing Management (8th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understanding, and solving marketing problems. This book delineates a comprehensive framework for articulating sound marketing strategies to guide business decisions involving product and service design, branding, pricing, sales promotion, communication, and distribution. The concepts, principles, and frameworks advanced in this book apply to a wide range of organizations, from startups to established market leaders, from packaged-goods manufacturers to value-added service providers, from nonprofit entities to for-profit corporations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
284
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781936572199
Date de parution :
15-06-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 231 mm
Poids :
498 g

Les avis