•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategy for the Corporate Level

Where to Invest, What to Cut Back and How to Grow Organisations with Multiple Divisions

Andrew Campbell, Michael Goold, Marcus Alexander, Jo Whitehead
Livre relié | Anglais
51,95 €
+ 103 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A revised edition of the bestselling classic

This book covers strategy for organisations that operate more than one business, a situation commonly referred to as group-level or corporate-level strategy. Corporate-level strategy addresses four types of decisions that only corporate-level managers can make: which businesses or markets to enter, how much to invest in each business, how to select and guide the managers of these businesses, and which activities to centralise at the corporate level. This book gives managers and executive students all the tools they need to make and review effective corporate strategy across a range of organisations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
400
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781118818374
Date de parution :
03-06-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
161 mm x 233 mm
Poids :
707 g

Les avis