•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Supporting Newcomer Students

Advocacy and Instruction for English Learners

Katharine Davies Samway, Lucinda Pease-Alvarez, Laura Alvarez
Livre broché | Anglais
57,45 €
+ 114 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this much-needed book, the authors marshal research and several decades of their own experience to provide instructional practices and activities that will help teachers develop newcomers as readers and writers of English and engage them in content learning across the curriculum. Equally important, they show how teachers can advocate for these vulnerable students, many of whom have experienced multiple challenges in their home countries or in the United States, including poverty, violence, and political persecution.

With chapters on assessment and second-language acquisition as well as reading, writing, speaking, and content learning, their book is a timely and comprehensive guide for any K-8 educator whose classroom or school includes newcomer students.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
336
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780393714067
Date de parution :
19-05-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 251 mm
Poids :
680 g

Les avis