•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Sustainable Innovation

Trends in Marketing and Management

63,45 €
+ 126 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In today's ever-changing global world, there is a permanent need for anticipating new and evolving customer needs, resource supply constraints, and dynamically changing employee expectations. Sustainable innovation applies to products, services, and technologies as well as new business and organization models. 

This book provides insights into sustainable innovation trends in various marketing- and management-related fields. Authors critically investigate, amongst others, the sustainability impact of disruptive product design and innovative collaboration solutions within buyer-supplier relationships, along with innovative organizational processes to promote sustainable well-being-productivity synergy in a VUCA world.

This volume is a uniquely positioned contribution of interrelated research articles on the sustainability-driven innovation needed for organizational health and future viability.


Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
154
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030304201
Date de parution :
09-12-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
371 g

Les avis