•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems

Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems

Technologies and Applications for Decision Management

Rajagopal
Livre relié | Anglais
258,45 €
+ 516 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Increased competition in the global marketplace has created enormous pressure on system implementation, particularly in the field of marketing. Systems Thinking and Process Dynamics for Marketing Systems: Technologies and Applications for Decision Management describes a holistic approach to monitoring, evaluating, and applying appropriate marketing strategies, and understanding the competition and its future implication on the business of a company. As complexities multiply, the scientific concept of systems thinking and analyzing process dynamics explained in this publication allows marketing firms succeed. The critical issues facing firms today are presented in a thoroughly modern context, laying the foundation for a bright future.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
346
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781466609693
Date de parution :
30-04-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1088 g

Les avis