•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Television and the American Family

Livre broché | Anglais | Lea's Communication (Paperback)
79,95 €
+ 159 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This second edition of a trend-setting volume provides an updated examination of the interaction between families and the most pervasive mass medium: television. Charting the dynamic developments of the American family and television over the past decade, this volume provides a comprehensive representation of programmatic research into family and television and examines extensively the uses families make of television, how extensions of television affect usage, families' evolving attitudes toward television, the ways families have been and are portrayed on television, the effects television has on families, and the ways in which families can mediate its impact on their lives.

The volume is an invaluable resource for scholars and students in the areas of media and society, children and media, and family studies.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
482
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780805834222
Date de parution :
01-12-00
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
639 g

Les avis