•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The 22 Immutable Laws of Marketing

Exposed and Explained by the World's Two

Al Ries, Jack Trout
Livre broché | Anglais
30,95 €
+ 61 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing?

As Al Ries and Jack Trout--the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning--note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn't there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing, Ries and Trout offer a compendium of twenty-two innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace. From the Law of Leadership, to The Law of the Category, to The Law of the Mind, these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products. Violate them at your own risk.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
160
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780887306662
Date de parution :
27-04-94
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
135 mm x 206 mm
Poids :
127 g

Les avis