Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Business of Wine

A Global Perspective

Per V Jenster, Lars V Jenster, David E Smith, Darryl J Mitry
Livre broché | Anglais
27,95 €
+ 55 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The enjoyable nectar of grapes and the business of bringing wine to consumers has already had a long history, but never before has the wine industry seen so much change. The Business of Wine is aimed at anyone with an interest in broadening his or her view of wine to encompass some of the fascinating complexities of the business side of this international industry. The book provides substantive insight into the structure and economics of the industry as well as into the various trends and pressures which are currently affecting it. Wine lovers can go to a bookstore and find a myriad of guides to the wines of the world, however these volumes leave many gaps. The Business of Wine provides a global overview of wine as a business. While it is still possible to drive through Provence, Napa Valley or Mendoza, unearthing a unique case of undiscovered nectar, the real backbone of today's wine industry lies elsewhere. The structure and complex functions of the wine industry form this backbone and are examined in detail in The Business of Wine.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
198
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9788763002011
Date de parution :
28-05-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 226 mm
Poids :
358 g

Les avis