•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Call Centre Training Handbook

A Complete Guide to Learning and Development in Contact Centres

John P Wilson
Livre relié | Anglais
100,95 €
+ 201 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Call Centre Training Handbook is a complete resource for providing learning, training and development within contact centres. Whether it is induction or periodic training, those who train staff will find it an indispensible resource. It also offers call centre managers and trainers information with which to benchmark training and identifies best practice in learning and development.

The book addresses the key areas of training call centre staff including; quality of customer service, dealing with difficult customers, outsourcing and offshore training, and measuring and evaluating performance. International case studies provide the reader with practical examples of real-life training, while sample exercises and models supply the tools to deliver effective learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
336
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780749450885
Date de parution :
30-12-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
165 mm x 236 mm
Poids :
635 g

Les avis