Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Economics of Household Consumption

Frances M Magrabi, Young Sook Chung, Sanghee Sohn Cha
Livre broché | Anglais
76,45 €
+ 152 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This text provides an overview of concepts, theories, and methods related to the study of household consumption. It summarizes the most recent data on consumption patterns and trends, together with factors that influence consumption--population trends, prices, and distribution of resources--and examines how consumption data are used by business, government, and other organizations.

The work will give the student a knowledge of household consumption patterns and an understanding of how to use such knowledge. Its three general purposes, which correspond to the three parts of the book, are: to provide the tools students need in order to use information about household consumption, including major concepts and theories used in the study of consumption, empirical methodologies, and sources of data; to describe current patterns, trends, and problems in household consumption in the United States and other countries; and to show how information about household consumption is used. This text is designed for upper-division courses in consumption economics, consumer science, and family resource management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
294
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780275941130
Date de parution :
30-11-91
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 229 mm
Poids :
408 g

Les avis