•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Future of Media

Joanna Zylinska, Goldsmiths Media
Livre broché | Anglais
37,95 €
+ 75 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

An investigation of the future of various media industries and technologies that considers how media shape our future.

How do we combat post-truth in the news? Are social media influencers the journalists of today? What is it like to live in a smart city? Does AI really change "everything"? The Future of Media investigates the future of media industries and technologies (journalism, TV, film, photography, radio, publishing, social media), while exploring how media shape our future--on a political, economic, cultural and individual level. Issues of diversity, media reform, labour, activism and art take the discussion into a wider social context. Through this, the book celebrates the importance and vitality of media in the modern world. The Future of Media is also an experiment in collaborative modes of thinking and working. Co-authored by theorists and practitioners from one of the world's most established media departments, it offers a radical, creative and critical take on media industries--and on world affairs.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
400
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781913380144
Date de parution :
22-03-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
517 g

Les avis