•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Psychology of Menu Selection

Designing Cognitive Control at the Human/Computer Interface

Kent L Norman
Livre relié | Anglais | Milford Series
39,45 €
+ 78 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Menu selection is emerging as an important mode of human/computer interaction. This text, devoted to the topic, provides detailed theoretical and empirical information of interest to software designers and human/computer interaction specialists and researchers. A theoretical approach to menu is taken by developing a psychological theory of cognitive control by the user. A comprehensive review of empirical research on menu selection is presented in an organized fashion to aid in the design and evaluation of systems. Finally, information is given on how to prototype and evaluate menu selection systems using both performance data and user ratings.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
350
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780893915537
Date de parution :
01-05-91
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid

Les avis