•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Saxophone in Advertising

Axel Eggert, Melanie Vockeroth
Livre broché | Anglais | Markt-Management | n° 5
77,45 €
+ 154 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Research regarding music in advertising has so far mostly concentrated on the sound of music, whereas the study of individual musical instruments in a visual commercial context has been much more limited. As particular musical instruments tend to conjure up specific images for their readership and as instruments such as the saxophone have been used in printed advertising for some time, this study deals with this particular aspect. The result is a state-of-the-art investigation into the use of music in commerce and the specific use and the role of the saxophone. This study may be seen as a first stage of an enquiry into the cultural issues which may influence the use of the saxophone, offering an opportunity for initial conclusions to find wider application.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 5

Caractéristiques

EAN:
9783631506790
Date de parution :
17-11-03
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
279 g

Les avis