Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Things Every Designer Needs to Know about People

Learn by Video

Susan Weinschenk
Livre relié | Anglais | Learn by Video
49,45 €
+ 49 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

If you want to design intuitive and engaging web sites, apps, print materials or products, then you need to know the psychology that underlies people's behavior. 100 Things Every Designer Needs to Know About People explores both the foundational and the latest research in psychology and applies it to design. What grabs and holds attention on a page or screen? What is more important, peripheral vision or central vision? How much information is too much at one time? How do you motivate people to continue on to the next step? What line length should you use if you want people to read text on or offline? What about color? Imagery? Does font type really matter? These are just a few of the questions that the book answers.

This video is not just a set of guidelines, but a deep dive into what makes people tick. Dr. Weinschenk shares the psychology research and shows lots of examples so that you can design intuitive and engaging print, web, applications and products that match the way people think, work, and play.

System Requirements
Mac OS X 10.6, Microsoft Windows XP, or higher
GHz processor or higher
2 GB RAM or higher
1 GB Free HD Space (does not include lesson files)

Please note that this DVD can be viewed only on a computer. It will not work in DVD-Video player software or a DVD set-top player.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
9998
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780133838831
Date de parution :
25-08-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 206 mm
Poids :
249 g

Les avis