•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding the Business of Global Media in the Digital Age

Micky Lee, Dal Yong Jin
Livre broché | Anglais
60,95 €
+ 121 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This new introductory textbook provides students with the tools they need to understand the way digital technologies have transformed the global media business of the 21st century. Focusing on three main approaches - media economics, critical political economy, and production studies - the authors provide an empirically rich analysis of ownership, organizational structures and culture, business strategies, markets, networks of strategic alliances, and state policies as they relate to global media. Examples throughout involve both traditional and digital media and are taken from different regions and countries to illustrate how the media business is influenced by interconnected historical, political, economic, and social factors. In addition to introducing today's convergent world of global media, the book gives readers a greater understanding of their own potential roles within the global media industries.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
270
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138688988
Date de parution :
20-10-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
190 mm x 235 mm
Poids :
480 g

Les avis