Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Winning Teams

The Eight Characteristics of High Performing Teams

Tim Baker
Livre broché | Anglais | Leading People
19,95 €
+ 39 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Most team problems can be traced back to a simple misunderstanding, communication breakdown, or relationship malfunction. It's the people-dimension-not the task-dimension-that continually challenges team leaders. Winning Teams: The Eight Characteristics of High Performing Teams offers leaders practical and easy-to-implement tools to profile and build a robust team identity. A brand-new team identity model sets this book apart from its competition.


The Team Identity Model consists of the eight research-based characteristics that separates high-performing from low-performing teams. The focus of the model is the often-neglected people-dimension of teamwork. The secret of a winning team is found in how its members relate and interact with one another and the frequency of their collaboration.


This book is targeted at team leaders-typically promoted on their technical competence-who often struggle with the people-dimension. Further, business rewards task success-whether it's more sales, better widgets, or superior service delivery. But it's people that lead to task achievement ... or failure-not the systems they use, or the know how they possess.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
306
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780646834474
Date de parution :
01-04-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
353 g

Les avis