•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Z.E.R.O.

Zero Paid Media as the New Marketing Model

Joseph Jaffe, Maarten Albarda
Livre relié | Anglais
32,45 €
+ 64 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The world has changed. Everyone keeps reminding marketers and advertisers about the never ending and accelerating forces of technology disruption, consumer changes, and innovation evolution in the marketing world today. Sounds exciting except for the fact that we're doing absolutely nothing about it. Zero.

Simply put, under current operating conditions, the advertising industry will not be able to sustain itself and without taking action, is likely to result in severe to catastrophic outcomes- from financial underperformance to job loss to even a collapse of the current media ecosystem.

The solution? The Marketing Model can be fixed by slashing your ad budget, and investing in the Z.E.R.O. framework:

  • Zealots
  • Entrepreneurship
  • Retention
  • Owned Assets

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781118801154
Date de parution :
07-10-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 237 mm
Poids :
485 g

Les avis