Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Zoek je mee op de boerderij?

Scheffler Axel
Livre carton | Néerlandais
13,99 €
+ 27 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Dit zoekboek van karton van Axel Scheffler is een vrolijke uitdaging voor oplettende oogjes. De boerderij blijft als onderwerp mateloos interessant voor peuters: elke dag gebeurt er van alles, en het is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een drukte van jewelste! Het erf en de wei staan vol leuke dieren en spullen om te ontdekken. De spreads zijn groot en kleurrijk en zitten bomvol kleine, terug te vinden plaatjes in de heerlijke stijl van Axel Scheffler, de illustrator van onder andere 'De Gruffalo', 'De slak en de walvis' en 'Stap maar op mijn bezemsteel'.

Spelenderwijs leren peuters alles herkennen en benoemen, zodat ook de woordenschat vergroot wordt. Ze kunnen de los afgebeelde elementen opzoeken in de grote plaat en de vragen op iedere spread beantwoorden. Elke spread is gemarkeerd met een tabje dat aangeeft wat er allemaal te vinden is op de grote pagina's. Bovendien zie je de dag verstrijken terwijl je bladert, en eindigt het boek na een drukke dag in een knusse stal.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
14
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN: