Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
Retrait gratuit dans votre magasin Club
7.000.000 titres dans notre catalogue
Payer en toute sécurité
Toujours un magasin près de chez vous
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This open access book tackles the design of 3D spatial interactions in an audio-centered and audio-first perspective, providing the fundamental notion...Savoir plus
Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. From anatomical dissection to computerized assisted anatomical dissection.- Part I. Imaging Segmentation & Recons...Savoir plus
A 3D user interface (3DUI) is an interface in which the user performs tasks in three dimensions. For example, interactions using hand/body gestures, i...Savoir plus
Human-CenteredSoftwareEngineering: BridgingHCI, UsabilityandSoftwareEngineering From its beginning in the 1980's, the ?eld of human-computer interacti...Savoir plus
It is well-established that while cognitive psychology provides a sound foundation for an understanding of our interactions with digital technology, t...Savoir plus
The 2003 edition was the first book to consider fun in the context of HCI and has been influential in broadening the field, it is the most downloaded ...Savoir plus
Personalization is ubiquitous from search engines to online-shopping websites helping us find content more efficiently and this book focuses on the ke...Savoir plus
Most learning takes place in communities. People continually learn through their participation with others in everyday activities. Such learning is im...Savoir plus
This edited collection brings together a range of experiences from the field, largely in the context of CSCW and HCI. It focuses specifically on the e...Savoir plus
Most of the chapters in this book are extended papers from Research Learning in Virtual Environments (reLIVE08), an international conference held by t...Savoir plus
Covering key areas of evaluation and methodology, client-side applications, specialist and novel technologies, along with initial appraisals of disabi...Savoir plus
This edited book is one of the first to describe how Autonomous Virtual Humans and Social Robots can interact with real people and be aware of the sur...Savoir plus
This book examines the issues involved in creating virtual environments that promote and disseminate historical learning and heritage. It achieves thi...Savoir plus
'Entertainment media' are entertainment products and services that rely on digital technology and include traditional media (such as movies, TV, compu...Savoir plus
The objects displayed on a table can take multiple forms. In meetings, it is still very often printed paper although its content was originally create...Savoir plus
This book illustrates how Interactive Systems can help elderly and disabled populations engage with the world around them by finding methods of overco...Savoir plus
It was a pleasure to provide an introduction to a new volume on user experience evaluation in games. The scope, depth, and diversity of the work here ...Savoir plus
In this book the authors present an HCI principle-based approach to develop applications to assist children with disabilities. Design knowledge relate...Savoir plus
Tools and technologies have long complemented and extended our physical abilities: from pre-historic spearheads to steam-propelled ploughs and high-te...Savoir plus
Introduction.- Distributional Semantics for CRM: Making word2vec Models Robust by Structurizing Them.- Employing Abstract Meaning Representation to La...Savoir plus
Written by international researchers in the field of Distributed User Interfaces (DUIs), this book brings together important contributions regarding c...Savoir plus
Make-believe plays a far stronger role in both the design and use of interfaces, games and services than we have come to believe. This edited volume i...Savoir plus
As mainstream psychology was never intended for the HCI practitioner, this second edition of A Psychology of User Experience takes the opportunity to ...Savoir plus
This research monograph brings AI to the field of Customer Relationship Management (CRM) to make a customer experience with a product or service smart...Savoir plus