Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
De islam is een van de grootste wereldreligies en voor veel mensen in Nederland en België een belangrijk deel van hun leven. Lees en leer over de Kora...Savoir plus
Nederland is een klein land met veel inwoners. Dat merk je wel als je de weg opgaat: het is druk, druk, druk. Toch is er ook natuur. Er zijn bossen, d...Savoir plus
Hoe ontstaat neerslag in de wolken? Er zijn steeds vaker enorme hoosbuien en we krijgen steeds meer te maken met droogte. Hoe moeten we hiermee omgaan...Savoir plus
Salma is geboren in Eritrea. Dat is een land in Afrika. Haar vader is gevlucht. Daarom woont het gezin nu in Nederland. De opa en oma en ooms en tante...Savoir plus
Het jodendom is een oude religie en Joden zijn over vele landen verspreid geraakt, ook in ons land. Weet jij hoe een synagoge van binnen eruitziet? Ke...Savoir plus
Klein, maar fijn. Dat is de provincie Vlaams- Brabant. Je vindt er kunst en sport, kastelen en musea, en een eeuwenoude universiteit! Wist je dat de p...Savoir plus
Bonaire, Sint Eustatius en Saba liggen in het Caribisch gebied, maar horen bij het Koninkrijk der Nederlanden. De eilanden hebben een tropisch klimaat...Savoir plus
Een eiland met metershoge cactussen, waar het altijd warm is en leguanen in de zon zitten. Je verwacht vast niet dat Willem-Alexander daar koning is! ...Savoir plus
Dit boek gaat over de kracht van woorden en het belang van verhalen, en hoe je die kunt inzetten in de professionele context. Daartoe hebben we 120 be...Savoir plus
Ze zeggen dat er in het hindoeïsme ontelbaar veel goden worden vereerd. In dit boek lees je of dat klopt. Maar ook hoe de goden eruitzien en wat een g...Savoir plus
Op 10 mei 1940 viel het Duitse leger Nederland binnen. Maar in die tijd was Nederland groter dan dat ene landje in Europa. Het bezat ook gebieden in a...Savoir plus
Als je op Bonaire, Curaçao, Aruba, Sint Maarten, Saba of Sint Eustatius woont, moet je urenlang reizen als je naar Nederland gaat. Toch vormen deze la...Savoir plus
Mensen over de hele wereld geven uiting aan hun geloof in één god of meer goden. Over rituelen, ceremonies en feesten. Naast de wereldreligies, komen ...Savoir plus
Tijdens de Tweede Wereldoorlog was een groot deel van Europa bezet door nazi-Duitsland. Op 6 juni 1944 begon op de kust van Frankrijk de bevrijding va...Savoir plus
Polen is een mooi en groot land. Met prachtige bossen en veel meren. De mensen doen veel met familie: thuis of buiten in de natuur. En ze hebben leuke...Savoir plus
Een kwaliteitsvolle professionele dialoog is meer dan een snel en vluchtig gesprek. Het is niet zomaar even ‘fijn praten’ met elkaar, maar een zorgvul...Savoir plus