•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Emotion in Games

Theory and PRAXIS

Livre relié | Anglais | Socio-Affective Computing | n° 4
158,45 €
+ 316 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The core message of this book is: computer games best realise affective interaction. This book brings together contributions from specialists in affective computing, game studies, game artificial intelligence, user experience research, sensor technology, multi-modal interfaces and psychology that will advance the state-of-the-art in player experience research; affect modelling, induction, and sensing; affect-driven game adaptation and game-based learning and assessment. In 3 parts the books covers Theory, Emotion Modelling and Affect-Driven Adaptation, and Applications.

This book will be of interest to researchers and scholars in the fields of game research, affective computing, human computer interaction, and artificial intelligence.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
338
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 4

Caractéristiques

EAN:
9783319413143
Date de parution :
18-11-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
671 g

Les avis