•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Organizational Design for Marketing Futures

Roy Hayhurst, Gordon Wills
Livre relié | Anglais | Routledge Library Editions: Management
175,95 €
+ 351 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This study, originally published in 1972, presents a critical, in-depth survey of the organization of marketing activity in the United Kingdom. This report of practice in over 500 major British firms provides some enlightening information and allows certain objective bench-marks to be established for practical guidance.

By analysing and presenting clearly the dynamics of organization structure, the authors seek to develop an understanding of marketing's task within the business and its interaction with other aspects of the organization. The result in a catalyst to the realistic and profitable understanding of marketing development.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780815370055
Date de parution :
10-04-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
399 g

Les avis